پسر منپسر من، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

روزهای کودکی میم

بازگشت دوباره

1394/6/4 16:00
نویسنده : مامان میم
485 بازدید
اشتراک گذاری

1. اینجا حسابی خاک گرفته و باید یک دستی به سر و گوش این خانه بکشم و از این به بعد بیشتر اینجا سر بزنم .

2. اسم میم را نوشتیم پیش دبستانی و از امسال رسما وارد دنیای متفاوتی خواهد شد کما اینکه دلشوره های من به برای ورود به این دنیای جدید به قوت خود باقی است .

3. زبان انگلیسی خیلی خوب دارد پیش میرود . عملا من و پسرک روزی نیم ساعت با هم صحبت میکنیم و من لذت میبرم و توی دلم قندها آب میکنم برای حرف زدنش و کم نیاوردنش و کلمه ساختنش و لهجه ی زیبای بریتانیایی اش . و در یک پست خیلی مفصل باید بگویم که این جهش را مدیون یک بچه خوک دوست داشتنی هستیم .

4. کلاس موسیقی هم کما فی السابق برقرار است و خوب پیش میرود . الان بلز هستند و کلاسشان بعد از سفر آموزشی خانم معلم به آلمان برای گذراندن دوره ی آموزشی خیلی بهتر شده است .

5. و حسن ختام پست امروز یک عدد دوچرخه ی میم ساز باشد که کاملا بدون دخالت من ساخته شد .

پسندها (1)

نظرات (0)